Przyznanie „Medalu Miasta Wejherowa”
Miejsce załatwiania sprawy:
Wydział Kultury, Sportu, Promocji i Turystyki, Ratusz, pl. Jakuba Wejhera 8, II piętro, pok. 23, tel. (0-58) 677-70-38.
Osoby do kontaktu:
Inspektor WKSiSS Stefania Morawska - tel.(0-58) 677-70-38
Wymagane dokumenty:
- jednostki organizacyjne – wypełniony druk „Wniosku o przyznanie Medalu Miasta Wejherowa dla jednostki organizacyjnej” (druki do pobrania na miejscu w Wydziale Kultury, Sportu, Promocji i Turystyki, Ratusz, pl. Jakuba Wejhera 8, II piętro, pok. 23, w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego, ul. 12 Marca 195,
Sposób załatwienia sprawy:
- Wydział Kultury, Sportu, Promocji i Turystyki po wstępnym sprawdzeniu przedkłada wniosek Prezydentowi Miasta;
- Prezydent wydaje zarządzenie o przyznaniu lub odmowie przyznania „Medalu Miasta Wejherowa”.
Opłaty:
Nie podlega opłacie.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa Prawna:
Uchwała nr IIk/XXLX/350/97 Rady Miasta Wejherowa z dnia 30 grudnia 1997 rok
w sprawie ustalania zasad wyróżniania przez Zarząd Miasta „Medalem Miasta Wejherowa”.